CITAT (Monaxe @ 26-06-2010, 03:02)

Ytterligare ett raffinerat sätt att förstöra en helt oförarglig och framför allt, en intressant tråd.
Är det det som är problemet fuchian? Att du inte får uppmärksamhet i varje tråd?
Är det därför du pratar sönder varje tråd som är intressant för alla andra utom för dig möjligen...
Följden blir att man inte läser dina inlägg, till och med hoppar över de inlägg där man ser att du står som sista svarsgivare.
Monaxe,
Varför nagelfar ni mina inlägg och kallar att jag förstör? Även om svaret inte faller er på läppen, låt bli det då, så gör jag, håller mig undan när det börjar brännas.
Jag skriver inte här att bli Er "superstjärna" utan av de frågor som verkar intressanta. samtidigt ger jag f...sen i om ingen läser vad jag skriver, mycket enklare så. Numera går jag inte in i diskussioner så ofta som jag gjorde i början för att det finns sån klan-klang i forumet av vissa medlemmar som vill endast förstöra allt man lägger sig i.
Jag har ju bett om att ignonera det ni inte gillar ----- fattar ni inte ens det, då .....
Nä, nu drar jag mig på semester och håll på ni som inget hänt Bla. bla...