Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> För känslomässigt engagerad i trädgården?, Blir så ledsen när nåt går fel!
          sjuan
          Inlägg 26-06-2010, 16:00
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 31
          Medlem nr: 14 484

Har inte haft trädgård så länge så det mesta är nytt. Pysslor och donar som sjutton med växterna men är ju inte så bra på detta än. Blir ju så lycklig när nåt blommar ovh trivs. Men det verkar ju också vara en ständig kamp mot ohyra, mjöldagg och annat. Blir så ledsen när lössen kalasat på nåt eller en växt dör. Men man kanske härdas med tiden? Eller om man skaffar fler och fler växter så man inte blir så rädd om dem? Nån som har en åsikt? Är det verkligen en ständig kamp?

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Alexander-VG-zon...
          Inlägg 26-06-2010, 18:03
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 23 015
          Medlem nr: 6 358

ja arg/irriterad kan jag också bli om andra tagit död på mina växter vilket hänt mig också. men jag har den tanken att nu blev det så, och så får jag skaffa nytt.

men som sagt jag är kanske mer härdad och ''tåligare''. exempel jag har nog minst dödat 30plamer sen 2004 av diverse orsaker både svindyra och billiga och ovanliga och vanliga. man lärs sig av sina misstag och av händelser.

Citera

Inlägg i den här tråden

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 23-07-2025, 03:02

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon