CITAT (Aqvakul @ 06-07-2010, 23:01)

Gudrun är nog den skickligaste politiker vi haft sen Palme.. Elda upp pengar, det är verkligen provocerande, men egentligen billig reklam...
Hon sa ju att den summan skulle ha räckt till en halvsidesannons i en kvällstidning.
CITAT (Motti @ 06-07-2010, 23:15)

och varför kan inte kvinnor gå den väg som alla andra får göra för att höja sina löner ?jag blir fly förb:n när jag hör sånt här även om det inte var riktiga pengar så hör det inte hemma i svensk politik,och inte hör Gudrun dit heller nu för tiden.Om nu kvinnor kan så mycket som vi kan så kan vi väl gå den vanliga vägen om vi nu är lika smarta som män ,eller ska vi åka snålskjuts på könskvotering kanske ?
Vilket kön har du egentligen ?
CITAT (Motti @ 06-07-2010, 23:31)

Jag kan lösa det "problemet direkt"kvinnor föder barn och blir mödrar och stannar hemme en vis tid och hoppar av sin kariär,plus att kvinnor födder barn sent inte förän vid trettio års ålder,då kan det vara lite svårt och komma igen och slå sig fram,de flesta kvinnor vill ju vara hemme den tid de får och vara mor,den tiden kommer aldrig tillbaks.Och mammor ska vara hemma hos sina spädbarn.
Men det ska inte pappor vara??? !!!!
Ibland undrar jag om du är en papegoja Motti !