Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Måste ventilera.....
          Nettan8
          Inlägg 08-07-2010, 21:41
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 250
          Medlem nr: 27 486

Kom ut på vårt soldäck efter en långpromenad med mina hundar o där ser ut som en tromb har passerat! Krukar som jag hade klematissticklingar i, små plantor av prydnadsgräs, o krukor med sommarblommor i var helt utsprätta över hela golvet, taklöken som jag räddade häromdagen efter en liknande händelse hade försvunnit från sim kruka. Jag lyckades rädda gräset, en klematis o en del av sommarblommorna Men så jädra arg jag blev!!! Jag är hundra% på att den skyldige är koltrastarna!!! O till råga på allt har jag för första gången på 4 år (så länge har vi bott här) fått börja leta efter sniglar bland växterna, hittade massa bebisar som gick en tidig död till mötes. Ahh e så arg just nu!!!!!!!!!!! Tack,, nu e jag färdigventilerad ranting.gif

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          vanjalarsa
          Inlägg 09-07-2010, 10:31
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 1 376
          Medlem nr: 14 996

Förstår att du blev ilsken! Kan det vara så att koltrastarna skulle käka upp snigelbebeisarna och att det var det de rotade efter?
          mvh vanjalarsa rolleyes.gif

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 23-07-2025, 09:35

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon