Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> slippa saxen, inköp av grästrimmer
          astrid.m.s
          Inlägg 05-08-2004, 06:54
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 813
          Medlem nr: 4 157

En trimmer vore inte så dumt! Vill ha en modell som är lätt, sladdlös (uppladdningsbar) med bra pris. Letade via internet och fick fram två modeller hos Jula.

Den billigare på 695 kr har varvtal på 8100varv/min och klippdiam. på 230 mm, väger 3 kg märket Tools Meec

Den dyrare på 995 kr har varvtal på 10800 varv/min och klippdiam. på 230 mm, väger 4,4 kg märket Black & Decker

Är det någon som har någon av dessa? Vad har ni för uppfattning om den? Är ni nöjd och är den som ni förväntat er?
          Är det någon som känner till någon annan sladdlös modell som ni skaffat och kan rekommendera till mig ? Vilka butiker/företag säljer den?

--------------------
          zon V

user posted image

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          *Felix matte*
          Inlägg 05-08-2004, 22:35
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 14 005
          Medlem nr: 429

Alldeles nyligt köpte jag en Black& Decker med sladd och en sladdvinda till... som når 12 meter... räcker gott till min lilla plätt biggrin.gif
          Dessutom så kan jag ha i proppen i ojordat uttag. Batteridrivna vägde alldeles för mycket för att kännas bekväma att jobba med en längre stund sad.gif

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 02-09-2025, 03:54

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon