Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Trampsten/stepping stones!
          Fny
          Inlägg 10-07-2010, 17:38
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 1 823
          Medlem nr: 23 163

Hallå!
          Jag håller på att försöka övertala karln min om att vi borde ge upp på gräsmattan (som verkligen inte funkar alls här på grund av stora träd och pyttepyttelite jord) och i stället göra en mer ovanlig trädgård med mycket mossa, stenpartier och krukor. OCH med stepping stones/trampsten som slingrar sig runt bland allt! Och just dessa gångar är vad jag tror vi borde börja med... Men det verkar så förj*ligt dyrt med platta stenar! Framförallt oregelbundna sådana, som jag skulle vilja ha! Nån som har tips på var man kan hitta billig trampsten? Vet att man kan göra egna betongplattor men jag skulle så gärna ha något som åtminstone ser ut som sten...

Tips? confused.gif blush.gif

Och jo, om ni har en liknande vacker slingrande stig hemma... har ni lust att lägga upp bilder? Så jag kan visa karln min hur fint det kan bli!

--------------------
          Glada hälsningar från Fny!
          Liten trädgård i zon 4

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Fny
          Inlägg 11-07-2010, 08:34
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 1 823
          Medlem nr: 23 163

Ja Gunilla det är jättefint! Hade vi en större trädgård så hade det varit ett intressant alternativ att göra så... Men vi har en så liten trädgård (radhusträdgård) att en kullerstensgång skulle svälja halva ytan... =( I nästa trädgård kanske... Tror på enstaka stenar här ändå... Och yay, har lyckats sälja idén till mannen så idag ska vi dra ut och leta sten! biggrin.gif

--------------------
          Glada hälsningar från Fny!
          Liten trädgård i zon 4

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 11-08-2025, 16:14

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon