CITAT (aanderss @ 11-07-2010, 19:43)

är vi aldrig nöjda
Det uppfattas så för att det alltid är
någon som gnäller. Visst finns det väl vissa personer som aldrig är nöjda. Själv njöt jag av vintern, jag gillar ju snö och kyla. Jag är lite som flaxss, gillar allt extremt väder utom hetta då, men storm, åska, ösregn, hagel osv är häftigt. Jag är trött på att uppfattas som att jag alltid gnäller över vädret. Jag har aldrig sagt att jag längtar efter sommar, jag hatar sommar och det sa jag redan i vintras. För mig kan vi gärna hoppa över maj-augusti i princip. Om resten av sommaren blir kall och regnig nu är jag jättenöjd. När jag njuter av vintern får jag lyssna på en massa gnäll om snö och kyla, men när ni andra njuter av sommaren och jag säger att det är för varmt för mig beskylls jag genast för att
alltid klaga, bara för att det märks mer när man avviker.
Jag får nästan panik av värmen. Jag längtar ut, för jag sitter bara inne hela dagarna. Jag lider verkligen, sover nästan inte, har huvudvärk. Rastlösheten pga instängdheten har gått över nu för att jag är så utmattad, känner mig som en zombie. Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Igår tillbringade jag eftermiddagen liggande på det kaklade badrumsgolvet som känns svalt, men jag orkade inte läsa. Hur kul tror ni att det är att då få höra hur skönt det är ute?!