ATT LEVA MED VÄRK!
Det är en omfattande fråga och destå mindre kan vetenskapen komma fram med ett botemedel, eller mer "ofarliga" mediciner.
Efter 3 omfattande olycksfall trodde de innom sjukvården att jag kan inte bli bättre. Flera operationer i ena foten bet jag ihop tänderna (fick en betskena av min tandläkare) och jag satt i rullstol och jag KNYPPLADE bort det värsta. Jag har ju gått i Svenska Spetsars sommarkurser sedan 16 år tillbaka, men de 3 sista somrarna har jag haft alldeles för mycket läxor och träning och annat som skulle göras innom en viss tidsram, så nu är det den 3;e sommaren jag inte knypplade, men nu snart ryker de fram igen.
Mina fingrar började värka och de började bli deformerade och ett säkert väderprognos och när överläkaren på ortopeden sa till mig att den som löser gåtan med detta, kommer att få nästa nobelpriset.
Mycket uppmuntrande ......

samtidigt som jag läste och hade jobbat med kosmisk healing och sett andra bli bra med sin värk, så då riktade jag min ilska mot mina guider i andevärlden att om det är meningen att jag ska arbeta med dessa värkande händer, vill jag inte vara med.
Tiden gick och efter ett tag började jag sakna min värk och mina fingrar är mer böjliga och spår inte väder längre.
Gud i himmelen, eller hans team fick mina stora tack, har nu varit värkfri över 2 år.
Sedan kan man spekulera kring detta, men ett under hände, det tror jag på. ... Fuchian ..