TILL ENY,
Jaa, du hann innan mig, men vad gör det. Ämnet handlar ju om våra inre värderingar och den kraften alla har från den högste.
Jag tar avstånd från olika new age grupper som har och fortsätter jaga mig att visa bevis. Tyvärr så funkar det inte. att man inte lär sig!
Jag har upplevt så enormt mycket under denna livstid, men var redan förberedd fr. mina tidigare liv.
När jag tar emot sörjande och mötet sker mellan dessa genom mig, så jag kan inte alltid hålla mig neutral som man har lärt sig, utan jag känner den smärtan mellan en anhörig och den som gått över, då trillar också mina tårar.
Jag har muslimer och fr. alla kulturer som söker mig, mest för kosmisk healing, då dessa människor är sådana att inte direkt beröring, men den kosmiska funkar bättre, för jag mediterar strax innan och ber om hjälp till den som ska komma till mig.
Tro, eller ej, men när jag har bokat tid till andekontakt så då kommer anhöriga redan på natten, även att jag har bett om att inte få dem. Jag vill inget veta om den som söker mig, då blir det med som ett tomt pappersark som börjar fyllas under tiden klienten är hos mig. Efteråt mediterar jag mig ner till här och nu, för här ska jag ju leva som vem som helst. .....

fr. Fuchian ...