Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Andlighet,tro,Gud etc....
          silos
          Inlägg 14-07-2010, 11:00
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem nr: 6 292

Redigerat av silos: 26-10-2023, 01:59

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          fuchsian
          Inlägg 14-07-2010, 11:46
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 3 631
          Medlem nr: 30 760

Godmorgon Silos,

Läste ditt inlägg, samt den respons och stöd jag fått av dig ska du ha tack ..... tummenupp.gif

Min väg började också där bland olika terapeuter, healers och medium, men jag kände mig inte riktigt hemma, men det var roligt att gå på föreläsningar.

Jag träffade den ene stollen efter .... tänkte, att OK, de tror på det eller annars har man skaffat nån kunskap och nu säljs det med ordentliga arvoden.

Även jag har burit med mig min tro till Gud, men det har inte lett mig till kyrkan, utan som barn, trodde jag att hans finns även för mig och vi har det innom oss. Sedan är det helt annan sak hur man förvaltar det.
          Jag har som ständig läxa från de 4-5 årens utbildning att minst varannan dag den speciella meditionsformen som Terry kör med. där möter jag dom som är sändebud fr. gud och därifrån får jag min info och kan möta den enorma kärleken som han har till allt som lever här.
          Terry kallar inte detta som att vara andlig, det är man och har mött elever som inte har klart för sig med detta om andlighet. Det är vad du är innom dig själv. Meningen är att inte börja en dyrkan av någon levande person eller religion.
          Innom mig finns det som jag litar på och när jag behöver "komma högre i energierna" för att möta avlidna anhöriga, så det påänterade han jämt ---- att då är ni på helig mark, var ödmjuk och glöm inte att tacka, för detta är en privilegium som ska användas med varsamt och kärleksfullt.
          Även att man har fått styrning i sitt kall, glöm inte att det är just denna grupp medier och healers som kommer att fara illa av andra som inte delar åsikter eller tycker att det är nonsens, så är det en stor läxa att bära hela livet. tro inte att ni blir heliga att gå i tofflor och ha en kaftan ... det är skydd mot din egen sårbarhet och viljan att bevisa att nog är jag helig i lila skjorta ..... vi fortsätter att dela med oss, men maken vill ut och segla, så jag ser era svar senare. Den som är utan skuld, kasta första stenen, detta har jag velat säga när jag har mött rent av elakheter i detta ämne. Ha er åsikt, men som sakt var .... Fuchian ...

Citera
          silos
          Inlägg 14-07-2010, 14:48
          Länk hit: #3

Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem nr: 6 292

CITAT (fuchian @ 14-07-2010, 12:46) *
          Godmorgon Silos,

Läste ditt inlägg, samt den respons och stöd jag fått av dig ska du ha tack ..... tummenupp.gif

Min väg började också där bland olika terapeuter, healers och medium, men jag kände mig inte riktigt hemma, men det var roligt att gå på föreläsningar.

Jag träffade den ene stollen efter .... tänkte, att OK, de tror på det eller annars har man skaffat nån kunskap och nu säljs det med ordentliga arvoden.

Även jag har burit med mig min tro till Gud, men det har inte lett mig till kyrkan, utan som barn, trodde jag att hans finns även för mig och vi har det innom oss. Sedan är det helt annan sak hur man förvaltar det.
          Jag har som ständig läxa från de 4-5 årens utbildning att minst varannan dag den speciella meditionsformen som Terry kör med. där möter jag dom som är sändebud fr. gud och därifrån får jag min info och kan möta den enorma kärleken som han har till allt som lever här.
          Terry kallar inte detta som att vara andlig, det är man och har mött elever som inte har klart för sig med detta om andlighet. Det är vad du är innom dig själv. Meningen är att inte börja en dyrkan av någon levande person eller religion.
          Innom mig finns det som jag litar på och när jag behöver "komma högre i energierna" för att möta avlidna anhöriga, så det påänterade han jämt ---- att då är ni på helig mark, var ödmjuk och glöm inte att tacka, för detta är en privilegium som ska användas med varsamt och kärleksfullt.
          Även att man har fått styrning i sitt kall, glöm inte att det är just denna grupp medier och healers som kommer att fara illa av andra som inte delar åsikter eller tycker att det är nonsens, så är det en stor läxa att bära hela livet. tro inte att ni blir heliga att gå i tofflor och ha en kaftan ... det är skydd mot din egen sårbarhet och viljan att bevisa att nog är jag helig i lila skjorta ..... vi fortsätter att dela med oss, men maken vill ut och segla, så jag ser era svar senare. Den som är utan skuld, kasta första stenen, detta har jag velat säga när jag har mött rent av elakheter i detta ämne. Ha er åsikt, men som sakt var .... Fuchian ...

Vassegod smiley_small_hug.gif

Tänk att det finns så många stollar i det här områden,kan det vara för att det inte går att bevisa?!
          Och det är synd att de andra ärliga healers och medier får skit för att andra ljuger och dessutom tar grovt betalt för sina lögner!!!

Att vara på helig mark är underbara ord!
          Inte blir man andlig av kläder!

Människor som kastar sina stenar hej villt till höger och vänster kan tyvärr inte bättre och även de är precis som de skall vara i sina liv!De håller på att lära sina livsläxor,precis som alla de som anses goda,det är ingen skillnad där!

Underbart att ni kan segla!!!

Citera

Inlägg i den här tråden
          silos   Andlighet,tro,Gud etc....   14-07-2010, 11:00
          Fny   Mycket av det du skriver känner jag igen mig i... ...   14-07-2010, 11:27
          silos   Mycket av det du skriver känner jag igen mig i... ...   14-07-2010, 14:40
          fuchian   TILL ENY, Jaa, du hann innan mig, men vad gör de...   14-07-2010, 12:01
          mamamaggan   Tror inte på någon Gud och tillhör inte någon kyrk...   14-07-2010, 14:41
          fuchian   Det är mänskligt att tvivla som att tro, vi har de...   14-07-2010, 15:11
          fuchian   Hej SILOS, det var så lite, ville bara belysa huru...   14-07-2010, 15:21
          *Stintan*   Kan det vara generna öster ifrån som gör att ni ve...   14-07-2010, 15:26
          fuchian   Hej STINTAN, Det var ju en intressant iaktta...   14-07-2010, 15:54
          Gossen Ruda   Bara en liten fråga till er som anser att det finn...   14-07-2010, 18:05
          Rihane   Bara en liten fråga till er som anser att det finn...   14-07-2010, 18:30
          fuchian   Gossen Ruda, Jag tror att det mesta handlar om ky...   14-07-2010, 18:38
          Fny   Gossen Ruda, tack för att du ställde en ärlig fråg...   14-07-2010, 19:28
          Gossen Ruda   Tack för svaren, de gav en del förklaringar. För m...   14-07-2010, 19:29
          Fny   Ja Gossen Ruda det har du all rätt att tycka! ...   14-07-2010, 19:32
          Gossen Ruda   Ja Gossen Ruda det har du all rätt att tycka! ...   14-07-2010, 19:39
          gnon49   Relioner har i alla tider förtryckt o straffat sin...   14-07-2010, 20:21
          Fny   gnon49, tänk dig lite för innan du skriver, att sä...   14-07-2010, 21:28
          Motti   Jag har en djup inre tro som bot i mig sedan jag v...   14-07-2010, 21:52
          fuchian   FNY, Håller med dig om en del saker, som du belys...   14-07-2010, 22:25
          Motti   Har man ett gott hjärta och vill andra väl !ja...   15-07-2010, 00:02
          fuchian   Har man ett gott hjärta och vill andra väl !ja...   15-07-2010, 00:21
          Motti   Men om du tycker så !varför dessa påhopp på mi...   15-07-2010, 00:31
          fuchian   Men om du tycker så !varför dessa påhopp på mi...   15-07-2010, 00:55
          Motti   Önskar dig allt gott Fuschia :tummenupp: sov gott...   15-07-2010, 01:03
          fuchian   Önskar dig allt gott Fuschia :tummenupp: sov gott...   16-07-2010, 20:13

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 03-09-2025, 05:09

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon