Godmorgon Silos,
Läste ditt inlägg, samt den respons och stöd jag fått av dig ska du ha tack .....
Min väg började också där bland olika terapeuter, healers och medium, men jag kände mig inte riktigt hemma, men det var roligt att gå på föreläsningar.
Jag träffade den ene stollen efter .... tänkte, att OK, de tror på det eller annars har man skaffat nån kunskap och nu säljs det med ordentliga arvoden.
Även jag har burit med mig min tro till Gud, men det har inte lett mig till kyrkan, utan som barn, trodde jag att hans finns även för mig och vi har det innom oss. Sedan är det helt annan sak hur man förvaltar det.
Jag har som ständig läxa från de 4-5 årens utbildning att minst varannan dag den speciella meditionsformen som Terry kör med. där möter jag dom som är sändebud fr. gud och därifrån får jag min info och kan möta den enorma kärleken som han har till allt som lever här.
Terry kallar inte detta som att vara andlig, det är man och har mött elever som inte har klart för sig med detta om andlighet. Det är vad du är innom dig själv. Meningen är att inte börja en dyrkan av någon levande person eller religion.
Innom mig finns det som jag litar på och när jag behöver "komma högre i energierna" för att möta avlidna anhöriga, så det påänterade han jämt ---- att då är ni på helig mark, var ödmjuk och glöm inte att tacka, för detta är en privilegium som ska användas med varsamt och kärleksfullt.
Även att man har fått styrning i sitt kall, glöm inte att det är just denna grupp medier och healers som kommer att fara illa av andra som inte delar åsikter eller tycker att det är nonsens, så är det en stor läxa att bära hela livet. tro inte att ni blir heliga att gå i tofflor och ha en kaftan ... det är skydd mot din egen sårbarhet och viljan att bevisa att nog är jag helig i lila skjorta ..... vi fortsätter att dela med oss, men maken vill ut och segla, så jag ser era svar senare. Den som är utan skuld, kasta första stenen, detta har jag velat säga när jag har mött rent av elakheter i detta ämne. Ha er åsikt, men som sakt var .... Fuchian ...