CITAT (Motti @ 15-07-2010, 01:26)

Fuchian !kalla mig för tjyven inte för atteist för då härsknat jag till,jag är deffenitivt inte atteist ,jag tror på gud har heller aldrig påståt något annat,jag har trot i hela mitt liv och just nu tror jag mer än någonsin,vad håller du på med ?läs inläggen lite nogare.Vill bara säga att du vet inte ett dugg om mig som människa och du har inte en aning om vad jag går igenom just nu,och just nu sätter jag min tro till min bästa älskade vän som har svår cancer , vi vet inte hur det går men vi tror och hoppas på att hon får leva,hon är mitt allt och jag älskar henne så mycket,lider med henne varje dag i allt hon får stå ut med.Ja om du såg henne så skulle du förstå vilket helvete hon har varje dag,87 tabletter varje vecka plus starka Morfintabletter,så säg inte att jag är atteist ,tron gör att jag håller ut liksom min vän.Däremot inte sakt att vi inte ha kunnat festa till det och ta oss en rackebajsare

vi är inga kyrkvältare någon av oss två

att sitta här och dömma människor som man inte känner så kan man inte göra bara.Bitterhet är människans värsta fiende.Hoppet är det som håller en kvar

OK, MOTTI,
Jag ska inte kalla dig för något, men om du härsknar av ett ord, hur är du som en medmänniska`? Jag väjer inte för om nån härsknar, men låter det vara.
Du är inte den enda här i forumet som har att orka det jobbiga, vi är fler ... visste du det?
Min barndomsvänninna dog trygt 2 år sedan, och nu är min mor flyttats till terminalvård -- altså inga åtgärder eller mediciner, men hålla henne smärtfri, det har jag bett om att de ska acceptera ... du är inte ensam att vara ur balans och orolig ...... fuchian (därför kan jag inte sova så bra längre och stirra på en vägg gör ingen glad.... fuchian
Redigerat av fuchian: 15-07-2010, 00:48