CITAT (fuchian @ 15-07-2010, 01:04)

Om du inte har fattat det så ... vad då? Man får väl säga ifrån när hon har ränt runt i denna tråd med sin ateist-skit tillräckligt länge, jag tröttnade på skiten, när denna diskkussion har gått bra annars och man har sagt till henne att hon får tycka och tro vad hon vill. Vi har varit ovanligt snälla mot henne trots allt, kanske en dålig dag eller så .... men när hon tuggar om samma sak så då får det nog räcka ett tag tills hon hittar några andra att diskutera med. Inget ont i henne, men någondtans får det vara nog.
Hon kan starta en ateisttråd, den är nog lika intressant som denna.
Förresten, har inte sett några "sovande" trådar, ursäkta mig ....det är lite svårt att spy galla i mitt fall, rent kroppsligt ....och har inte sett en anledning att börja med det heller. ..och orkar inte springa alls ...
Motti hade inte ränt runt i denna tråd förrän du gav dig på henne! Den här tråden var om inte sovande så slumrande. Dessutom har hon väl samma rätt att tugga som alla andra eller??? Har du glömt vad du skrev för några dagar sedan om människor som satt uppe på nätterna och skrev i forumet?
Om du håller dig till en tråd så blir det lättare för dig att hålla isär var du skrivit vad och även vad andra skrivit. I den här tråden har väl inte Motti skrivit om annat än grannar. Då drar du upp den och är spydig trots att hon inte skrivit ett ord om något som rör dig. Det finns ju två trådar(varav en är gammal):
Tala med djuren och
Andlighet, tro, Gud etc. Håll dig till dom med snacket om gud, healing och djurpratare. Varför dra in det snacket i en massa andra trådar? Den här tråden handlar inte om det!!! Tråden som heter "Bedrövligt" handlar inte heller om andlighet, medium och gud. 4 trådar som du lyckats få till att handla om i stort sett samma sak samtidigt. Kanske är det fler jag vet inte för jag har inte läst överallt. Det blir så förvirrande att inte ens du själv vet i vilka trådar du skriver vad. Bättre då att bara använda dom
två trådarna som är skapade för det du helst vill diskutera och låt andra trådar vara och handla om det dom är skapade för. Det skulle både du och vi andra vinna på.
Skriver detta för att du själv bett om hjälp med hur det fungerar på forum eftersom det var ett nytt område för dig.