CITAT (Motti @ 15-07-2010, 02:00)

Ja som medmänniska är jag nog ganska bra !dom svaren kan du nog få av många här på forumet,Jag tänker inte tävla i vem som har det värst alls ,som jag sa :alla har sitt kors att bära,många har ett tungt kors att bära,tycker bara vi kan vara lite goa i mot varandra och visa hänsyn,många här på Forumet har det skittjobbigt,att hacka på varandra gör ingen nytta alls,men att finnas här för varandra som stöd och tröst det är väldigt viktigt,om man har ett gott hjärta och vill väl !ja jisses vad vänner man har här då,vänner som inte ens man träffat.Om man öppnar sig så får man snabbt veta vilka som bryr sig här

Sen kan man ha skitkul här och få skratta ihjäl sig och somna gott med ett lende på läpparna

Hej Igen MOTTI,
jag börjar förstå att du är rätt så kul tjej, det tar bara tid att bli mer bekanta i olika forun och diskussioner, vad tror du?
Ta inte illa vid med detta om sorgen om jag var för dum så ber om ursäkt och ska ha det i minne.
Just i dessa gånger behöver man prata av sig med en främmande som man tycker om. Ta nu kraft av det, och för övriga medlemmar ... ha tålamod och förståelse ....vad Motti går igenom. Jag har dummat mig och vill inte dig illa för du har säcken full. Vi båda har våra kors just nu som ör så tunga.
Javisst önskar jag ha kul och få skratta med er alla nästan vad som helst och ha olika ideér och startar en tråd som känns spännande eller ta det som kommer ... lite småsnatter gör gott i själen ....

... fuchian ...