CITAT (Gossen Ruda @ 15-07-2010, 19:23)

Får man svara? I så fall så är det inte din skrivstil eller ordbehandling som jag reagerar på utan innehållet. Enligt min mening ganska hög svammelfaktor. Du svänger dig med lite mystiska ord för att som jag ser det verka kunnig men orden saknar egentligt värde och är bara blahablaha. Jag googlade exempelvis på kosmisk healing men blev inte speciellt klokare.
Ja visst, jag är inte omöjlig. Om kosmisk healing kunde du kolla Terrys elevprogram. adressen är;
www.creativexperiences.com, han själv sysslar inte med detta men du kan om jag nu minns rätt att få info, annars återkom till mig så plockar jag fram info där du kan få ett begrepp om detta. Det handlar om energier och klienten sitter uppe under behandlingen, men man jobbar i den första och andra auradelen, närmast kroppen. den är rätt häftig.
Jag tror att de som jobbar på kursgården har sina nätadresser för info. det är 2 tjejer.
Jag kan förstå när du säger att mitt språkbruk kan låta svamligt, beror till en viss del att vi som är medier och hos Terry har ett annat sätt att uttrycka oss på. Men så är jag också bland andra människor, men kanske med tiden kommer jag tillbaka till vanlig svenska.
OK. Gubben vill ha en glasspinne, men jag läser ditt svar i morgon, så kanske vi kommer fram med nåt som hjälper oss båda. trots allt har jag gillat dig ..... fuchian ....