CITAT (*Stintan* @ 15-07-2010, 15:58)

Tror du i din enfald att det här är första gången detta ämne diskuteras på forumet? Nej du så är det verkligen inte, det har diskuterats långt innan du hittade hit. Tror inte alls att någon skräms bort. Varför tar du åt dig för att någon tycker det du skriver är flum? Är du så osäker i din tro så att sådant påverkar dig så ska du nog inte ge dig in i såna här diskussioner överhuvudtaget.
jag är varken enfaldig eller dum. Jag vet med mig att i denna forum passar jag inte in om jag tar upp något mer än min snurkna gurkplanta, det räcker till förklaring och jag är inte ens skylldig att försvara det som finns i mitt hjärta, så nog om detta. Det blir inget mera från mig, är varken sur eller arg, enbart besviken lite gran, men det blåser bort.
Jag vet att det blir flum om man drar allt med samma kam. ..... jag ville gott, men.....

fuchian
CITAT (Gossen Ruda @ 15-07-2010, 17:21)

Just the point.

Efter att ha plöjt igenom ett antal osammanhängande pladderinlägg har jag insett att det ger inte så mycket att läsa fler.
Helt RÄTT, vi ligger milvis från varandra både tal-och tankemässigt, ingen förstår den andre. Jag har under min dit läst både dina Gossen ruda och Aqvakul inlägg, men när de blir längre än 2 rader har jag inte fattar ett skvatt, men tänkt, Okay, boys , de är ni det och så är det bara.

fuchian ...