Hej Silos,
Hadde ett hopplöst samtal till sjukhuset, så jag stängde ner forumet, men jag skulle ringa igen om en timme när nattpersonalen och doktorn är där. Hoppas att lilla mor får somna in.
Vad det andra gäller så enbart för din vänlighet ville jag svara, hade inte tänkt göra det, men skriver till min syster strax lägesrabbort.
När det gäller den "fredspipan" har jag i flera tillfällen bett Stintan att låta mig vara, men än fortsätter det.
Så har det varit under hela min tid i forumet. försöker undvika henne och har bett om ursäkt flertal gånger, men ändå fortsätter samma skit.
Jag tänker inte krypa mer för henne, för när det bara blir galet, så mitt hjärta säger att låt bli människan, det finns andra som accepterar mig så inte behöver jag hålla mig undan, och min egen tro om det hela stämmer inte så, jag vill henne inget illa men jag har fötterna på jorden när jag säger till att jag accepterar inte bli behandlad av en okänd person med tjafs. Jag har sett verkligt elaka saker mellan andra på nätet och det anser jag att det håller inte för mig.
Jag behöver inte bry mig, men om hjärtat är med så har jag en hel del att ge till dem som behöver det...
ursäkta, vännen, men jag har just nu annat att tänka på, men uppskattar oerhört din vänlighet....

Fuchian ....