CITAT (anne-li i olofstorp @ 16-07-2010, 22:28)

Så kloka ord Silos!
Du kan gjuta olja på vågorna tror jag!
Tack!
Hej anne-li i olofstorp,
Som världen är nuförtiden är det svårt att uppfylla allas önskemål. Jag har ett rikt och bra liv och det tackar jag för varje dag. min tid här på nätet är dock en så liten del av min dag, även om jag står som inloggad kan jag vara i helt annanstans.
Jag vet med mig att jag är en "retsticka" så länge jag har levt, men det är en så liten del av mig att ni ser det som det är hela min dag,... Nej då, jag håller på att tröttna på denna forumgrej och tänker komma då och då för mina vänners skull (som finns i forumet), men jag kommer inte ha tid till detta så ofta för jag har uppgifter som jag tänker ta i första hand.
Kanske vet du att min mor är på gränsen till den andra sidan, men ingen ska tycka synd om det, Det gör jag inte, för äntligen är då hennes pina slut här på jorden.
Jag ska träffa en kollega på måndag och det blir en härlig heldag med vårt "flumsnack", kul att kunna tala med en som vet och vi har haft under årens lopp mycket att ge till varandra, det som vi inte delar ut till andra just av "vissa orsaker".
Jag önskar dig en trevlig helg och jag har lagt på minnet dina ord, tro inget annat. Jag lyssnar till alla de svar jag får, men kanske inte bry mig om det ska skapa sån ballungs. ...

.. Fuchian ..