CITAT (*Stintan* @ 18-07-2010, 11:46)

Jisses , jämför dig inte med henne är du snäll! Hon svamlar inte runt på forum och berättar sitt livs historia.
Näe, men Stintan, det var bara ett skämt. Hon har nog att göra med sina motståndare i Norge, så det räcker, men jag beundrar hennes mod att komma ut med det.
nu får jag Stintan på mig igen, men ville lägga till lite info som jag kom på bland buskar.
Mitt livs historia kommer jag inte att skriva, den finns redan i bokform, utan ang dessa änglaskolor som kan få en svag person helt ur vettet. Min yngsta syrra är en duktig healare, men det räckte inte utan hon sökte till en "änglaskola" den med nordiska lärare, som även prinsessan Märta har gått i sin början. jo men visst, syrran som inte ens har egna inkomster la ut en härrans massa pengar på den skolan. Jag tror att den tog ca. 1 år. Sedan innan detta hade hon vänt sig till en schamanutbildning och utövade detta.
hon blev jäkligt sur och avundsjuk att jag kom in hos Terry, men vad kan jag göra åt det, var och en väljer sin bana med hjälp av det man är född med.
Hon slutade meila till mig och lika bra det, orkade inte gnället om pengar för att hon skulle bli medium.
Vår mor fick sin hjärtinfarkt lite över ett år sedan, men överlevde, men blev beroende av hjälp i hemmet vilket jag ordnade år henne i samråd med min andra syster. det gick bra ett tag, men min bror, alkis, tyckte att han kan hjälpa mamma och då blev hon utan hjälp. brossan hade redan innan utnjyttjat sina egna pengar och en del av mammas till spriten och här såg hon att mors pension räckte inte till hans behov.
Det blev så att vår yngsta "änglasyster" tog avstånd fr. mor pga att hon inte klarade av att se henne, men påängen i detta är att min kloka syster mailade till mig och var ilsken och undrade att vad gör vi åt den idioten som springer runt med drummor och stoppar folk i stan för att ge dom ett "meddelande2 från sina änglar ....Kör inte idag ... åk inte över bron, den kommer att sprängas på em. .... och div. saker. hon hade blivit våldsam när folk inte ville höra om hennes änglaråd.
Jag svarade till syrran att låt saken ha sin gång, hon är inte länge på fri fot innan de plockar in henne och det är för hennes eget bästa i så fall. Vi ska inte ta den skulden på oss att anmäla henne.
Nu det senaste vad jag hörde var hon intagen någonstans, syrran hade inte brytt sig ens att ta reda på och mig kvittar det.
Så, Stintan, Man får "flyga" försiktigt! Även om jag själv har mer tro till änglar än de flesta, även att jag har mött rätt många under livets gång, men betraktar det bara utan att snacka med dom.....

.. fuchian...
Redigerat av fuchian: 18-07-2010, 13:54