Ja du Silos,
så kan det gå, men jag vet av egen erfarenhet att man får se noga efter själv, de blandar hej vilt ibland och särskilt nu på sommartid.
När jag har haft operationerna på min hö. fot, har jag sett till att det inte infaller under sommaren utan även pinats över semestrarna om det inte har varit min personlige läkare.
Ibland kan en skratta åt en och en annan gång gråta. Jag fick i våras diagnosen cancer i urinblåsan och de tog provbitar och jag fick vänta 2-3 v. om besked. Först blir man handlingsförlamad, men sedan bad jag om svar (där uppifrån) och fick ett lugnande besked direkt när jag tänkte på det hela. Maken var totalt ifrån sig, men jag lugnade honom att min tid är inte kommen, det har jag fått besked om.
Vid nästa undersökning av det påstådda cancer kom jag till urologen som konstaterade att det är endast lite ärrbildningar efter urinvägsinfektioner och att min blåsa är mindre än normalt, men inga fel hittades och jag bad dock om ett nytt besök senare i hösten, och det gick de med på.
Man måste ha en allert och frisk person bredvid sig när man blir sjuk, annars gör de som du fick uppleva, men många har inte det stödet.
Men jag hoppas att du slipper att få liknande besked för du är allert och inte alls på väg mot en demens.
........

... fuchian ...