Ja visst det kan jag, men svårigheten är den att den är inte så enkel att kanalicera på en själv än vara kanal åt en annan. Jag skulle nog inte sitta här och må bra om jag inte hadde använt mig av min healingsandes hjälp på mig själv. Det var bra att få dessa undersökningar men de har inget botemedel, men nu fungerar jag nästan normalt. Egentligen ska det vara en annan som ger det och min mediala väninna har hjälpt mig likväl som jag har skickat bud till min healare att hjälpa mig om meningen är att jag ska hjälpa andra, måste jag vara först frisk själv. Men om min tid är till ända, ge mig besked!
De skrattar åt mig där uppe och säger att lugna ner dig, det har sin mening att jag skulle gå igenom detta till kommande händelser i livet. Cancerbeskedet tog jag med mig upp och fick endast att veta att det ordnar sig, ingen fara, men hur lätt är det trösta sina anhöriga genom dessa besked?
Men jag är medveten om att det styrs uppifrån och det var väl en läxa att jag under de senaste åren inte har hunnit sköta min hälsa på samma sätt som innan pga en herrans massa läxor mellan kursveckorna. Därför har jag nu haft en längre paus av allt annat än just det nödvändiga. Växterna har en rogivande kraft som verkar nästan som healande för själen. .......Fuchian ......eller var det nåt annat ni undrade?
|