TILL SOMMARHUMLAN,
Om du bara visste hur förvånade de kommer att bli! först tror de inte att de är döda och irrar kring oss i så kallade gråzon. Dit hamnar även dom som dött hastigt i olyckor, men de har ofta en andeväsen som tar dom till ljuset, det är frivilligt att följa med. Många känner sig trygga i denna ingenmanland och de har lättaste att ställa till massa elände hos de nära för att SER in inte Mig, attityden tar över.
Att flytta föremål sker genom att de avmaterialiserar föremålets fibration så att de kan flytta på den och sedan låta föremålet bli synligt för oss igen.
Detta visste inte jag heller förran vi snackade om det hos Terry, min lärare.
Det kan uppstå en riktig förvirring att se sin egen kropp och ändå existera på något vis. Vid olyckor där personen dör hastigt, lämnar själen kroppen väldigt fort, de hinner inte känna något. dessa olyckor är det mesta förutbestämda.
Vid självmord kan anden ha svårt att gå vidare när den ser vilken rorg och kaos de har lämnat bakom sig. Skuldkänslor gör att de följer efter sina kära och vill på något vis visa att JAG är här........
Jag har haft flera fall där just skuldkänslan har hållit den som tagit livet av sig kvar, men när de får höra att det är bra så, gå vidare, så är det lättare att få dem till ljuset.
Sedan finns dom som nått ljuset och ingår i det stora hela är ofta hos de sina, men som du nämner ex en doft du känner igen, då är den anden hos dig och du känner värme som strålar från dem.
Dom som inte har gått i ljuset, deras närvaro märks med iskyla, kall blåst och otrevlig doft .. att ge ex på skillnader mellan de som är i ljuset och de som irrar omkring.
Det finns också en skillnad som är viktig ---- ljusets själar kommer med kärlek och tröst, men inte de andra.
De är lika jäkliga som i livet eller värre och är de beroende av alkohol, droger,cigaretter söker dom sig in i auran på en levande person där de får sin dos. Den levande blir ändå mer sugen på de ämnen. andens påverkan.
Det visar sig lite mer av det som jag råkade ut för härom veckan, den prästj...n som gav sig på mig.
er som inte ser dom finns inte det hotet som jag mötte som såg och störde hans hemligheter. ucsh!
Allt ska man då vara med om, tänker man, men livet är sånt.
sommarhumlan, ingen fråga är dum, men det kanske inte finns svar till allt. .....

Fuchian ...