Tack för att ni är så generösa och delar med er! Jag tycker detta är oerhört intressant och jag ägnar så mycket av min fritid jag kan åt att söka och att växa i min jordiska kropp. Era upplevelser är väldigt häftigt att höra om och hjälper mig på vägen. Jag vet att jag kan och ska utföra fantastiska ting. Vägen till upplysning är lång men de smakprov jag fått på kontakt med alltet och olika väsen gör mig bara mer och mer törstande efter att nå längre!
På tal om flashbacks ställer jag mig frågande till att alla kommer från tidigare liv? Jag får en del deja vu och det är väl inget anmärkningsbart MEN, jag har hamnat i loopar på allt mellan minuter och timmar med människor där jag inte bara kännt igen mig utan kunnat bevisa för mig själv genom att skriva ned vad som kommer att hända, vem som kommer att säga vad osv, och mycket riktigt kommer bekräftelsen direkt. Beror detta på att det finns ett "öde" utstakat, är hela mitt liv bestämt innan jag föddes i denna kroppen? Eftersom alltet är "gud" och jag är del av alltet måste jag alltså ha valt min kropp och plats på denna jord för att jag är avsedd för något?
Jag har fått så otroligt många tecken att jag ibland funderat på om jag är galen, men istället för att tvivla ser jag nu varje tecken som ett bevis för att jag är på rätt väg.
Det är först den allra senaste tiden jag faktiskt öppnat mig för annat än vetenskap, det mesta annat har jag försökt bortförklara.
För att avsluta vill jag dela denna fantastiska animation som är väldigt nära en syn jag får framför stängda ögon vid speciella tillfällen och undrar om någon annan sett något väldigt likt detta framför sig helt utan att vara medveten om att dessa geometriska formers kraft och/eller att att de ens fanns sen tidigare?
http://hop41.deviantart.com/art/Cube-Octah...ation-116357441PLUR!