Till Titti,
Det är just den frågan jag brukar få och med healing kommer man långt med, men man behöver hjälp av den vanliga sjukvården. Genom healing kan man inte få nya organ, men förbättra det som finns, och det skadar ingen.
Har varit med om fall där det sker så stor förändring att klienten slipper anlita sjukvården.
Använd av dina släktingars kunskap, för jag känner till Saida och beundrade henne mycket för hon är så äkta och rak på sak. Hon har hjälpt många under sin tid på jorden.
Om din tillstånd kräver en ny operation, så försök skaffa healing innan, under ingreppet och efteråt så att du kommer snabbare på benen och din kropps läkningsförmåga ökar under tiden.
Även jag har skickat en del av klienter till den vanliga sjukvården, för anatomin kan jag och ser felen, men kan bara öka den egna healingskraften. Har just skickat iväg en dam som klagade om ont i ryggen, men jag "såg" ett trasigt knäskål, och efter undersökningar ska hon få en ny knäskål och efter det kommer jag hjälpa henne med healing, så hon kommer upp fortare.
Visste ni, att i Norge får en sjuksköterska använda healing med sin läkares tillstånd om hon har kunskaperna?
Min dotters svärmor berättade detta, men hon föredrar mig så fort vi träffas. det är värkproblematik som bottnar i hennes psyke, så hon är en tacksam klient och det lättar redan vid första behandling även att jag ger det innan vi skills åt. Men tänk på hur du skulle kunna få en kombination ......

.. fuchian ..
Redigerat av fuchian: 22-07-2010, 09:14