CITAT (Peztis @ 26-07-2010, 21:34)

Tycker att det är såååå tråkigt när medlemmar känner att "nu är det nog, nu skiter jag i det här - tack och adjö!".
Ingen ska behöva känna så! Framför allt into om man tänker på att detta är ett forum för oss med ett genuint trädgårds- och odlarintresse!
Har så svårt för att förstå varför detta forum inte kan få vara en "sfär" för oss som älskar växter av alla dess slag samt för dem som tycker om att utbyta olika idéer och tankar utan att för den skull behöva bli trakasserad, nedklankad och utsatta.
Har svårt för att förstå vad den typen av människor gör här på forumet... Varför inte bara säga "jag tycker inte som du men ok då, vi tycker tydligen helt olika i detta avseende"?
Tycker det är jättetrist att se de som inte orkar längre, de som bara försvinner i det stilla eller som i detta fallet "högljutt" tackar för sig. Det kan väl i alla fall aldrig vara meningen med Odla? För är det inte det som många behöver påminnas om - vad är meningen med detta forum: är det att utbyta idéer och tankar eller för att provocera?
Jag vet i alla fall att jag saknar dem som tidigare tackat för sig, och jag kommer så klart att sakna Monaxe också!
Hoppas att du hittar tillbaka hit - att du trots allt inte kan hålla dig härifrån - och att vi andra då fortfarande finns kvar!