CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 27-07-2010, 09:32)

Ja visst var det bättre förr Herkules.
Nu kanske man kan inte jämföra hur det var när odla var nytt men ändå var det bättre. Men redan tidigt kom det alltid någon in som försökte att bråka.
Och om man tittar nu, så fort det är ett "het" ämne så dyker vissa personer upp.
Sen förstår jag inte heller varför vissa alltid måste ha sista ordet? Och man behöver inte heller såga andra nere vid anklarna bara för att man är kanske bättre på att skriva.
Inte heller förstår jag, när många alltid säger "du behöver ju inte läsa det" . Skall man överlåter forumet till några få då ? Skall man bara ha flummtrådar eller bråktrådar här som behärskas av några? Jag tycker inte det.
Elisabeth
fast även du måste ju hålla med om dessa som ni kallar för bråktrådar är de mest lästa (och underhållande?) trådarna på småprat.
jag gillar en del bråktrådar, det är skoj att slänga käft för att sen i nästa tråd vara helt överens.
jag tycker inte att man behöver "överlåta" forumet till något/några man tycker skriver dumt, det är faktiskt bara att ta tillbaka forumet och göra det till det man vill.
man ska inte underskatta att hoppa vissa trådar/medlemmar, gillar man inte så gillar man inte och skiter således i att läsa.
inte 17 går vi runt och utsätter oss för saker/människor vi inte tycker om, antingen undviker vi eller så försöker vi göra något åt det.
sen är inte odla inte bara småprat utan består av så många fler avdelningar som ju bara är guld.
på't igen bara!