CITAT (herkules @ 27-07-2010, 09:16)

jag tycker att odla är ett fantastiskt forum!
för första gången i mitt liv tänkte jag ge mig på att steka bacon i micron, eftersom jag inte visste hur jag skulle göra så googlade jag och hamnade på odla.
några blad på en av mina balkongblommor fick små hål, gogglade och hamnade på odla.
här får man recept, lära sig massor om natur, det finns inget om blommor och odling som inte någon vet och småprat har roat mig många sömnlösa nätter.
jag skulle önska att folk inte tog sig själva på så stort allvar.
odla är ett av de snällaste forum som finns på internet och var inte ett dugg bättre(?) för några år sedan.
abbbe skrev ett bra inlägg i någon tråd, leta reda på den!
Vi ska behålla Odla vad det är, ett växt och mat och lite mellan där forum. Jag har inte anvävt datorn mera än till examensarbete och läxor när jag fick min i mitten av 90-talet. Skriver många brev och datorn hat underlättat det betydligt, för jag hade gått en vanl maskinskrivningskurs innan så det kan gå undan som attan med alla fingrar.
Periodvis har jag haft svårt att sova av olika anledningar och under dessa nätter skrev jag min första bok och min andra är halvvägs.
Vardagarna tar ju tiden till annat, så embart att blättra och läsa är roligt. En sak fattar jag inte alls ---- har inte nutidens människorna nån humor alls? Min dotter brukar säga till mig att näee inte en historia till, även att jag kör ett par till tills jag får en kudde i huvudet, allt med mycket skratt. detta har även minskat mellan vännerna och alla har bråttom, ser inte vad som sker just nu som går att påverka, utan planer och planer.......och sedan orkar de inte mer .... hur kul är det? .......

.... Fuchian ...
Redigerat av fuchian: 28-07-2010, 17:05