Mimmi1,
Det var ena hejare till änglar du har, verkligen imponerad att läsa om dina. Jag lever på hoppet och när den första lyckades så tror jag nog arr de andra kommer efter.
De små har jag i växthuset, bytte krukorna igår till större. När jag beställde dessa från Odla, så fanns det inte så många sorter längre att finna, så jag tog de tre som hon hadde. Mer önskningar har jag, men ....
Hur funkar dom inne på vintern? Jag är lite orolig för gubben min tål inte dofter. det minsta lilla parfymsnutt el. ny deo, då går han luktar efter vem som förorenar i huset, men när hunden skiter en jädrans hög och det luktar av bara den, så DET känner han inte alls. ska en tro på en?
Vattnet blir ju slemmigt och äckligt när man har sticklingar, så jag har också bytt vattnet som en given sak, samt om det finns annat som jag har satt som stickling.
Det är sant att råden är nog lika många som änglarna, men det lär mig så mycket, så jag lägger till minnet och skrivplocket allt som jag behöver.
Ok. det är dax att sova, om man kan, för det är fullmåne och då blir det lite rantantan på nätterna. tack för råden .... fuchian...
|