Kukkokiekuu=kuckelikuuu...det är dags att sjunga en liten truddelidutt,nu är kraxigheten har försvunnit från min hals

Och genast kom det en tupp som "sjöng"som bara den;till och med mina vovsingar rusade fram och undrare vad det var frågan om

Jag lugnade vovvarna och sa,det är bara en "skogstupp"som hoppade ur datorn
Skratta lagom sa Simba..du skall få se på en "tupp"bara jag har vaknat till ordentligt för då blir det en "vrålande tupp"
hos I.R 072.JPGMen du Simba,vi måste befria alla sovande människor från den djupa sömnen som de är i bakom galler!
Den kloke Simba sa:låt dem sova,de behöver sin sömn och du har faktiskt inte rätt att väcka andra människor och du har absolut ingen rätt att tala om hur andra människor är;sovande,vaken,bakom galler eller frihet!
Matte du är inte Gud,tänka på att du är en liten människa med sina fel och brister,precis som alla andra och akta dig att inte sätta dig på en piedestal,för DÅ kommer det att göra mycket ont när du faller!
Attan så mycket klokt Simba hade att säga till mig och de andra vovsingarna höll med om i precis allt och jag hörde även dockorna som ropade:SÅ ÄR DET!!!!!!