CITAT (fuchian @ 31-07-2010, 01:14)

Att ni är sååå in i vassen skenheliga plötsligt att ni skulle göra allt i er makt att kunna betala så mycket som möjligt för era mediciner utan att använda högkostnadsskyddet, DET tror jag inte ett skvatt på.
det är lätt att låta skenhelig när någon kan klara av sitt liv utan skulder. Det lärde jag ju som barn att inte skuldsätta mig utan vänta om så behövs.
ETT FÖRTYDLIGANDE ---- mina ögonsalvor och droppar ordineras av överläkaren på ögonkliniken pga ett DNA-fel.
Hudsalvor ----- ordineras från hudkliniken till daglig användning pga. äch, det är den läkarens sak, inte eran.
Alla dessa är receptbelagda !!!! fattar ni nåt, eller?????

..fuchian ..
Så lät det absolut inte i ditt tidigare inlägg...
CITAT (fuchian @ 30-07-2010, 06:40)

Det enda jag ser till att få min kvot fyllt till högkostnadskortet och sedan är det gratis ett tag och då kan jag be min läkare att skriva andra läkemedel som jag behöver för ögon och hud och då får jag dem gratis.
Nämnde nog tidigare att jag ser till att få det ordinerad medicin, inte de billigare ersättare och på så vis har jag min gratiskort färdig rätt fort.
Att själv använda systemet ..... men vad då ..... systemet använder ju oss. Man får inte vara dum.
andra hygienartiklar köper jag inte fr. apoteket. ... fuchian ...
Så lät det absolut inte i ditt tidigare inlägg...