Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Köpa ny TV, Behöver tips och råd
          sommarhumla
          Inlägg 30-07-2010, 16:10
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 5 153
          Medlem nr: 18 530

Hej alla!!
          Min älskade tjock-tv har gått ur tiden. Köpte den när jag gick i högstadiet och det rätt många år sedan nu, har aldrig varit något fel på den tidigare så då tycker jag nog att den ska få gå i pension. Är bara tacksam att den inte "for i luften" eller något annat utan bara sa tack och ajö.. sweatingbullets.gif

Så, då ska man nu ut i TV-djungeln och jag har nog tänkt slå till på en platt-tv denna gång, det kan ju vara på tiden att bli lite modern iallafall men då ramlar jag in i allt detta med plasma, LED, LCD, 3D och HD. confused.gif

Då jag känner mig som ett ufo så tänkte jag ta er till hjälp så jag sedan kan gå in i affären och veta precis vad jag är ute efter, det enda jag precis nu har kommit på är att jag vill att det ska vara bra bild och bra ljud, något jag också skulle vilja är att kunna koppla till tex en Wii-konsol (heter det konsol?). Priset är ju också en stor del av det hela, jag tror att smärtgränsen går vid 6000, mer ska väl inte en bra tv behöva kosta? unsure.gif

Har ni några bra tips? Tror nog att ni är mer alerta på vad tv-marknaden har att erbjuda än vad jag är som sitter här med min numer bortgångna "tjockis-tv"... sos.gif

--------------------
          ------------------------------------
          "Gör aldrig samma misstag två gånger, såvida det inte lönar sig"
          (Mae West)

peter pan.gif
          blaratta.gif

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          mamamaggan
          Inlägg 31-07-2010, 09:31
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 15 810
          Medlem nr: 2 558

Blev tvungen att köpa ny platt - TV härom veckan och köpte en 32 tums LCD till sovrummet . Kostade 4995:- hos vår lokala handlare där man får utmärkt service , fick låna en TV medan man undersökte om det var idé att laga den gamla.

Vi väljer alltid att handla lokalt, ska vi handla hos de stora bolagen får vi åka minst 10 mil t o r och får ingen service. Vår handlare kommer hem och installerar åt oss gratis , hämtar TV:n för reparation om den går sönder osv. Värt mycket tycker jag , så förkasta inte en lokal handlare .

--------------------
          Mälardalen zon 2 - 3

Att känna skuld är att vara human

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 03-08-2025, 23:28

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon