Kom i kontakt med en homeopat vid 18-års ålder och han var den bästa i Sverige. Han jobbade inte med likt den ursprungliga sortens medicin, de små pillerna, utan gm olika kontakter och företag gav sina egna recept till tillverkning. I vissa akuta fall gjorde han det själv i sitt lilla laboratorium för vissa kanonbra recept tog han med sig när han dog. Han anlitades bla. stora sjukhus av vissa läkare men enbart för diagnos (det gick till så att säga gm "bakdörren",) för att de läkare kunde i samråd komma till rätta vid osäkra fall.
Jag var mycket hos honom som privat gäst och även som patient. Flera saker ordnade han åt mig utan att behöva kolla först med sjukvården. Jag fungerade som tolk åt honom, träffade människor från hela världen,även de som levde/lever i tidningarnas sidor. Han blev den farsgestalten som jag inte hadde och det var ömsesidigt.
Jag saknar honom ännu.
Men silos, kolla hur det ligger till gm googel, för jag vet att det finns en del skolade homeopater, men jag har ingen som jag känner. .... fuchian....
|