Kesigul,
Du har rätt. jag har Hans bok bl.a här hemma och det jag vet om kemi och biologi har jag inte bara läst i skolan utan använt det i det verkliga livet.
Ge dig inte, du har kunskap så det räcker, men hur tas detta emot är en annan fråga.
Det har varit en del frågor kring detta, men vi fick vår väns gamla böcker både i homeopati och ögondiagnostik och de är mycket omfattande och eftersökta böcker som vi kommer att behålla.
Du som har jobbat med cell och dess struktur vet om vad du talar om och jag har mina kunskaper från både i det praktiska och från dessa böcker.
Att folk är så enfaldiga! Gick dåtidens grottmänniskor på våra apotek, det vore en syn för gudarna!
Lika dumt som att tro att jorden är platt, eller?
ATT läsa mellan raderna ----- betyder att tro inte allt, mänska, gör en egen uppfattning när du har tillräckligt kunskap för att som skrivs har kanske en annan sida om man kan lura ut det el. ej beror på kunskap och flexibilitet av läsaren. Lätt som en plätt!!!

... fuchian ...
CITAT (*Stintan* @ 02-08-2010, 14:05)

Jisses! Så du menar att man hittar faktan "mellan raderna". I såfall förstår jag att du inte vill dela med dig av "din kunskap".

du är nog dummare än tåget. det går i bästa fall framåt!