jag tror inte jag vågar skriva vad jag retar mig på!! det är faktiskt ganska mycket (ibland mer eller mindre), en del saker är mindre snälla och andra är mer snälla. skulle jag skriva upp allt tror jag folk ändrar uppfattning om mig, saker jag retar mig på ingår där både folk och saker och annat. men nej jag skriver nog inte upp det här, jag får försöka hålla det för mig själv.
jag har lätt för att reta upp mig på saker, jag kan bara inte stänga av och sluta reta mig på saker. det går inte. retar jag mig på nåt så gör jag det så in i h******t att jag spricker nästan och sliter håret av mig och slår sönder saker och samtidigt blir hysterisk frustrerad (får jag ett mega utbrott så ska jag nog vara glad om samhället jag bor i står kvar!, som tur är står det kvar).
dock får jag bara min utbrott inne inom hemmets väggar, även om grannar ca en kilometer bort hör och fattar. dock skulle jag bli uppretad ordenligt och det nuddar precis den kritiska knappen så kan jag nog lika gärna få ett utbrott bland folk.
det är säkert inte nyttigt att reta sig på saker så här, men så är det.
|