CITAT (Motti @ 05-08-2010, 22:23)

Kanske inte världens mest filosofiska undran men !det verkar som män pruttar och rapar mer än vi kvinnor nu undrar jag om fler kvinnor upplever att det är så

jag har fått för mig att män inte har några krökar på sina tarmar utan ett rakt rör rätt ut både uppåt och neråt

eller har de färre hämningar än vi ?är vi mer prydda och går undan och pruttar i smyg.

Eller är det så att det bara är jag som har pruttande rapande män omkring mig

Herrejösses vad denna tråd fått mig att skratta, både just att ta upp ämnet som sådant och alla kommentarerna angående dito.
Du är inte ensam om att ha pruttande män omkring dig, jag är uppfostrad så att behöver gaserna komma ut så släpper man ut dem vare sig man är man eller kvinna men man gör det inte publikt och absolut inte vid matbordet.
Men det är ju inte så att fiserier sker i tid och otid vare sig det gäller mig eller min sambo, som nu lärt sig att det inte är bra att hålla gaserna inne, ofta är det ju relaterat till vad man stoppat i sig.
Jag har inget emot att människor släpper sig, snarare kan jag finna det roande om det kommer från en person jag inte väntat mig det ifrån. Smygare som luktar ruttna ägg uppskattar jag dock inte.
Vad gäller rapar har jag ingen kommentar för det är jag inte van vid (annat än vid för fort drucken kolsyrad dryck).