Livet är i själva verket som en saga,den kan vara vacker,ful,full av glädje,sjukdomar,arbete och mycket mycket mycket mera....
Min saga är till brädden full av allt möjligt,men före allt annat är mina älskade vovvar!!!!!!
Jag vågar knappt tänka tanken på den tiden de inte inte längre finns med mig:(((((gråten är mycket nära då.....
Men det är klokast att ta vara på tiden vi har tillsammans!!!
Igår såg jag hälften av en film om en psykiatriker och en schizofren man och den var en underbar film och gav mig mycket att tänka på;vad som är viktigt här i livet!Vad som gör livet värt att leva!
Jag tänkte även på hur dåligt jag passar in i samhället tillsammans med "vanliga" människor,att jag i själva verket är Drottningen i mitt rike och hur mycket jag skulle vilja ha en annorlunda och fridfull miljö där jag kunde vara ifred med mina vovvar och andra djur...
Från och med idag skall jag älska mig själv,varje dag varje minut varje sekund i evigheters evigheter!!!
Sanningen är att jag är faktiskt min allra bästa vän och sin bästa vän behöver man vara snäll med,inte skälla,inte bråka,inte förnedra;utan alltid titta på hur underbar jaf är!!!! FÖR DET ÄR JAG JO!!!
Och det samma gäller för alla andra medmänniskor!!!
Jag har kommit på att jag trivs i mitt eget sällskap och för det mesta har vi det roligt tillsammans:jag och jag:)))))
Jag är ordentligt tjock,men jag tycker själv att jag är mycket vacker och söt och mina stora rumpa är så fin!
Och det är inte bara barnet inom mig som behöver kärlek,utan även HELA jag