CITAT (Motti @ 12-08-2010, 00:10)

Jag bara undrar om vi set samma reklam ?vad har kondomen med ungdomsarbetslöshet att göra ?och den gammla damen som vaknar upp igämte den vid ett nattduksbord och ett glas vatten

och killen står nyduschad vid dörren och vinkar år henne innan han går ?
Och ? Det har man gjort bara för att få folk att reagera och det görs ju uppenbart också . Vad de har eller inte har gjort är helt upp till ens fantasi . Killen är ju där för att måla , jag uppfattar det hela som att de driver lite med oss. Jag skrattar bara åt det hela och ser en kille som är hemma hos en gammal dam för att måla. Det kan faktiskt var hennes barnbarn.
Vad är det som säger att kondomen ( kommer inte ihåg om jag sett någon sådan men hennes löständer i ett vattenglas har jag sett men visst det kan finnas en kondom där också) har använts till det du tror ? Och om man har gjort det så behöver det väl inte vara den unga killen som har använt den . Äldre människor har sex, tro det eller ej !
Förresten , hade du reagerat om det varit en äldre man som legat naken i en säng och en ung tjej hade tvättat hans underliv ? Görs varje dag och jag tycker inte att det är speciellet anmärkningsvärt .
edit : rättat eget stavfel
Redigerat av mamamaggan: 11-08-2010, 23:42