CITAT (netha @ 15-08-2010, 22:32)

Gäddhäng ... ja då måste du vara kvinna ... män verkar aldrig ha sånt även om det sladdrar lite här o där.
Jag brukar säga att armmusklerna har haft semester.

Visst är jag kvinna!
Eller vänta nu.....är det verkligen bara kvinnor som får gäddhäng??
Eller "grevinnedraperi" som en väninna säger.
Dagens fråga i morgon kanske?
Hahaha ja yngste sonen sa att pappa hade inget tolvpack...han hade torktumlare...så visst är det en smula orättvist att deras "håller ihop" medans vårt liksom.....delar upp sig....

CITAT (malcolm @ 15-08-2010, 22:35)

Jag har ett par svindyra glasögon från Synsam med progressiva glas som jag inte använder eftersom jag inte trivs med dem, kör med tre separata glasögon istället. Ett par för allmänt seende, ett par terminalglasögon och ett par läsglasögon. Himla många par blir det och jag glömmer titta som tätt att byta till de allmänna när jag suttit vid datorn eftersom det inte skiljer så mycket på styrkan så därför har jag ett par "allmänna" i handskfacket på bilen. Tur att Specsavers finns där man får två par till priset av ett.
Ja tänk vilket jobb vi har som inte har ögonen med oss!!!
Jag har med olika...och är det terminalerna som är på och jag hastigt måste resa mig för att springa iväg...tja...då försvinner hela världen!
Och innan jag kommer på att det är glasögonen som måste av... har jag, som hypokondriker, hunnit tänkt att det är säkert hjärnblödning eller ditten och datten!