Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> I mitt inre...
          silos
          Inlägg 19-08-2010, 15:10
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem nr: 6 292

Edit nog är nog och adieus amigos!

Redigerat av silos: 20-08-2010, 19:50

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          *Stintan*
          Inlägg 20-08-2010, 09:53
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem nr: 6 301

Ja du silos, alla är vi olika men inte skulle då jag sitta på Odla och berätta om mina innersta tankar och funderingar. Dom kan jag ventilera med människor som känner mig väl eller så kan jag t.ex. blogga och skriva mina berättelser och om mina funderingar om jag nu skulle ha behov av att skriva av mig. Skulle jag ha så mycket jobbiga tankar att jag fastnar i grubblerier och tungsinthet så skulle jag gå i terapi. Att lyssna på en massa "amatörpsykologer" kan göra mer skada än nytta.

Inte heller har jag behov av att berätta mitt livs historia för kreti och pleti på ett öppet diskussionsforum. Dessutom skulle det bli ett väldigt tungt forum om alla skulle skriva sina personliga berättelser. Dessutom vad finns att diskutera om om såna. Vi har alla våra bördor att bära så varför ska jag lägga mina på okända människors axlar. Jag delar hellre glädjeämnen, små som stora, och försöker se det positiva i tillvaron.

Det är hur jag ser på det.

--------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson

Citera
          fuchsian
          Inlägg 20-08-2010, 17:26
          Länk hit: #3

Medlem
          Antal inlägg: 3 631
          Medlem nr: 30 760

CITAT (*Stintan* @ 20-08-2010, 10:53) *
          Ja du silos, alla är vi olika men inte skulle då jag sitta på Odla och berätta om mina innersta tankar och funderingar. Dom kan jag ventilera med människor som känner mig väl eller så kan jag t.ex. blogga och skriva mina berättelser och om mina funderingar om jag nu skulle ha behov av att skriva av mig. Skulle jag ha så mycket jobbiga tankar att jag fastnar i grubblerier och tungsinthet så skulle jag gå i terapi. Att lyssna på en massa "amatörpsykologer" kan göra mer skada än nytta.

Inte heller har jag behov av att berätta mitt livs historia för kreti och pleti på ett öppet diskussionsforum. Dessutom skulle det bli ett väldigt tungt forum om alla skulle skriva sina personliga berättelser. Dessutom vad finns att diskutera om om såna. Vi har alla våra bördor att bära så varför ska jag lägga mina på okända människors axlar. Jag delar hellre glädjeämnen, små som stora, och försöker se det positiva i tillvaron.

Det är hur jag ser på det.

Jättebra, inga fler negativa berättelser ----- fått nog av dom!

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 29-07-2025, 17:37

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon