|
I Finland är det 14 som har fått narkolepsi efter vaccinering och där är det inte 6 milj som vaccinerats, deras befolkning är inte ens så stor. Sedan är det ju många andra biverkningar också. Hur många var det som dog efter vaccineringen? Hur många var det som dog utav svininfluensan som inte var vaccinerade? En del blev ju rejält sjuka utav vaccineringen och hamnade på sjukhus, blev medvedslösa lång tid osv. Hur många fick biverkningar utan att det rapporterades, det kan ju ingen svara på? (Jag har vaccinerat mig mot många andra sjukdomar, inte influensa. Efter en vaccinering förvärrades en sjukdom hos mig allvarligt, det finns inte rapporterat någonstans) Nog var det ett mystiskt kontrakt där det stod att alla biverkningar inte fick offentliggöras. Visst var det sjukt att läkare blev belagda med munkavle och inte fick uttala sig mot vaccineringen.
Att vaccinera mot influensa, också den vanliga influensan är absolut en bra affärsidé. Om alla vaccinerar sig varje år så måste man fortsätta för det finns inget eget immunförsvar kvar. Av de experter som WHO anlitade så hade de allra flesta kopplingar till läkemedelsindustrin och var avlönade också av dem.
|