Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Stackars mig...
          katrin
          Inlägg 15-09-2010, 07:50
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 111
          Medlem nr: 2 053

Var på underbara Zetas igår och gjorde av med massa pengar. Shoppade rosor Louise Bugnet, och alunrot, olika sorter/nyanser, och lökar, och blommor till höstkrukor.... Kom hem sent så det blev middag och mystid med barnen, så växterna står i sina krukor, och rabatten är ogrävd.... Men, åh vad jag har fått mycket inspiration nu, jag som inte har gjort NÅNTING i trädgården i sommar, nu är jag så sugen på att gräva och få ner allt i jorden!!! Och nu REGNAR det och jag måste JOBBA!!! ranting.gif Känner mig som en barnunge, jag vill gräva NU!!!

--------------------
          Katrin

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          fuchsian
          Inlägg 15-09-2010, 08:53
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 3 631
          Medlem nr: 30 760

Här är en till!!!! Nu börjar det bli så kallt att allt det andra fr. våren ska in eller en del kastar jag. möblerna ska ur fr. växthuset och det finns många sådana måsten.
          Men varje dag ser jag stället som ska grävas upp och förberedas för min kommande rosenbuske. Har plockat fram vinterkrukorna som ska hängas i växthuset med höstväxter och måste köpa matjord åt mina prospekter, men ännu blir det stilla några dagar innan jag sätter igång.

Det är tur att det finns sådant att se emot när lökarna är också planterade...... tummenupp.gif ...fuchian...

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 11-08-2025, 12:31

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon