Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Körde fyra varv i rondell, åtalas
          andersen
          Inlägg 16-09-2010, 17:47
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 4 131
          Medlem nr: 51

Förstår inte! åtalas för onödigtvis störande körning, vad är det för något mitt i natten i Skara, kan förstå åtalet mot att han inte använde blinkers, och tycker att det åtalet är bra. men onödigtvis störande körning har jag aldrig hört förut, och om det är så varför inte tillämpa det på raggar varven då?

störande körning

--------------------
          Problemet är inte de onda människorna
          utan de goda människornas tystnad. Martin Luther King.

Oerhörda summor har lämnat välfärdssystemen genom de skattelättnader som nu genomförs och inte många opponerar sig. Gunilla T.

Att inte cykla är att gå för långt.

Redigerat av andersen: Idag, 45929 gånger.

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Motti
          Inlägg 16-09-2010, 19:54
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 10 802
          Medlem nr: 16 563

Har hört att det bara är Norrmän som kör fyra varv i Rondellen confused.gif

Citera
          fuchsian
          Inlägg 17-09-2010, 10:54
          Länk hit: #3

Medlem
          Antal inlägg: 3 631
          Medlem nr: 30 760

CITAT (Motti @ 16-09-2010, 20:54) *
          Har hört att det bara är Norrmän som kör fyra varv i Rondellen confused.gif

När min make var på resa och var vid norska gränsen, så fanns det en ny rondell på den svenska sidan, så denna plakat ståd vid gränssen och de svenskar där hade roligt åt den.
          detta är ett bra tag sen, men man brukar ju driva med norrmännen och så gör jag med dotterns polare när tillfälle ges, MEN de har sina egna vitsar om oss och det får jag tillbaka. Allt med glimten i ögat förstås! rotfl.gif .... fuchian .... (köra bil i Oslo är värre än man tror) de idiotkör.....

Citera
          Huggorm
          Inlägg 17-09-2010, 11:22
          Länk hit: #4

Moderator
          Antal inlägg: 18 405
          Medlem nr: 9 009

CITAT (fuchian @ 17-09-2010, 11:54) *
          När min make var på resa och var vid norska gränsen, så fanns det en ny rondell på den svenska sidan, så denna plakat ståd vid gränssen och de svenskar där hade roligt åt den.
          detta är ett bra tag sen, men man brukar ju driva med norrmännen och så gör jag med dotterns polare när tillfälle ges, MEN de har sina egna vitsar om oss och det får jag tillbaka. Allt med glimten i ögat förstås! rotfl.gif .... fuchian .... (köra bil i Oslo är värre än man tror) de idiotkör.....

Det är ju ofta exakt samma vitsar också, bara att svenskar och norrmän byter plats. Vem som kom på vitsarna först varierar nog, och kanske den som först hittade på dom aldrig ens hört talas om Skandinavien.

Bilkörning i Oslo är inte speciellt kul nej, det var när jag jobbade i centrum där jag köpte mig en GPS, det är enda stället jag egentligen behövt en. Men faktum är att Göteborg är precis lika jobbigt, och den lilla erfarenhet jag har av Stockholms trafik säger att även den är på ungefär samma nivå.

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 02-09-2025, 02:19

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon