Flaxss,
Det är just det jag ville få fram. Om man är världbäst i något (klematis) är det inte säkert att man trots det kan allt och jag blev rätt irriterad av den nedlåtande tonen mot dig (och mig), och sedan inte svara på dina frågor. Det är inte acceptabelt, för du är korrekt och saklig, det gillar jag och att du slår inte en på fingrarna för att få din åsikt fram, den kommer automatiskt, det gillar jag, för jag är åt det hållet i IRL. Näe, den grabben ska nog tänka sig för hur man uppträder utan att dens skull behöva överbevisa sina kunskaper, mer ödmjukhet och smidighet skulle jag velat ha, men han kanske är en besservisser och uppträder så stelbent, då är det inget att göra åt det. Ok, lillpojken, jag lämnar in för i kväll, har härjat runt med virkmönster så det känns lite segt, men i den tråden fanns mycket att hämnta och jag rullar inte precis tummar om jag inte har något att göra, eller som maken säger, man vet aldrig vad som händer när han råkar vända ryggen till, ta inte illa upp, men jag retade mig på detta och kunde inte sitta på fingrarna.. .....fuchian...
|