Har du svårt att komma på vad du ska sätta på väggen?
Förstora upp dina favoritfoton.
Min ena katt, Lisa. Hon finns tyvärr inte längre. Hon blev påkörd. Sista vilan fick hon under Rosen som hon alltid stod och strök sig mot.
Min gamla tant Embla. Bilden är från en dag vi hade på tu man hand mere vid bäcken. Med två arbetande hundar så är det lätt hänt att den tredje hamnar lite i skymundan. Vi hade en riktig mysdag och det är roligt att ha henne på väggen. Ögonblicket där hon sitter på stenen och drömmande tittar bortåt är förevigat. Hon är tolv år nu så man vet inte hur länge hon är kvar.
Här är min systerdotter med min ungtik. Vi kallar dem för 'ler & långhalm'. De är alltid tillsammans när det inte arbetas.
Den rosa bakgrunden är ett paketpapper. Man kan använda allt möjligt att dekorera med.
Alla fotona ska dekoreras om när lusten faller på.
Denna bilden har en vän till mig tagit för många år sedan. På fotot är min syster och bror tillsammans med en kompis. Lillebror hade jämt sin 'mysse' på sig när han var liten. Vi befarade ibland att den vuxit fast.
Här kommer mina två vildar utfarandes ur skogen efter en riktig myspromenad.
Har man inga kort att sätta upp som minnen eller liknande så finns det alltid något annat som man kan hitta på.
Denna består av reklamkort, en servettbit och ett gammalt bokomslag som jag fastnade för.
Denna blev lite mer personlig.
När vi rensade här i huset (mammas föräldrahem) så hittade jag lappen med 'di gamle på gårn's födelsedatum som någon skrivit ner.
Hittade även ett bokomslag med 'Gertrud' som var min mormors namn. Tog även lite servett bitar här med.
Har du ett ganska mörkt hus/lägenhet/rum så är det bra att hänga upp en massa speglar. Ljuset reflekteras och lyser upp hemmet mer.