sluta förstör min tråd nu, det var första gången jag ens sett en sådan reklam på webshots och lättkläddare än dagens ungdomar var hon inte.
när jag går in och tittar på andras bilder så märker jag inte ens övriga reklamer. och går du in och kollar på bilderna så ligger reklamen under bilderna.
jo det är skitsnack att den annonsen syns mer, för går man in och kollar bilderna så syns inte den annonsen mer utan då är det game, res, vikt, djur-reklam. ha hövligt språk tack i min tråd!
odla.nu har för övrigt haft en rakreklam med en helt naken kvinna som döljde sina bröst med benen (vilket har påpekas innan i en tråd). vilket jag tycker är mer osmakligare än en risk tröja som har kläder på sig (rosa tröja).
stödja ??? jag skulle aldrig stödja reklam. föröbvrigt har jag ett tilläg på mozzila där jag inte ser reklam och mozilla har ockås en egen som man kan blcokera reklam. jag visste överhuvudtaget inte om ''så¨kallad'' naken ryss annons förens jag kollade internet explore. och dessutom skrev jag i mitt första inlägg att där fanns en (den jag visste om) och där skrev jag hur man kunde blockera.
tack så mycket nu kommer ju knappast mer folk gå in och kolla på mina bilder för dessa ''såkallade'' nakna reklamer.
så nu kan ni lägga ner denna tråd, för den är ju ändå förstörd och låta den dö. hade man varit hövlig kunde man påpekat detta igenom pm.
ni behöver inte svara mer.

jag märkern u i efterhand att här är stavfel. men ni får leva med det.
Redigerat av flaxss: 24-09-2010, 23:17