CITAT (Motti @ 25-09-2010, 01:44)

Katter ska deffenitift inte ha bjällra !de hör tio gånger bättre än oss det sterssar dom fördärvade att ha bjällra !idiotiskt faktiskt,få katter ta fåglar,de flesta fåglar äts upp av Italienare. bara så ni vet !man ska välja katt som man väljer hund !man skaffar inte en Grand Danoare om man bor i en etta !eller en terrier,don efter person ,alla kattraser är olika med olika behov.

Såklart man kan ha en Grand Danios eller en terrier i en etta, varför skulle man inte kunna ha det? Var inte så jädrans kategorisk!
CITAT (caprifol @ 25-09-2010, 09:57)

Så säger alla kattägare, men så är det inte riktigt i verkligheten. Jag skottar regelbundet kattsk-t från ett par ställen i grönsakslandet och flera grannar i vårt småhusområde har samma problem. Jag sitter ganska ofta hemma och jobbar och hinner se när ett par olika katter gör sina behov. Och jag lovar - det är katter och inga andra djur!
Jag har aldrig sett en utekatt som inte gräver ner sitt bajs i öppen jord, rabatt eller grönsaksland är ju jättebra toaletter verkar dom tycka men aldrig mitt på en gräsmatta.