Nä men Stintan, har du hittat hit! Du är så välkommen och här finns det allt möjligt roligt. Här hemma tömde vi växthuset från de ömtåligaste växter för vi åker bort om en vecka.
Jag har suttit vid dessa länkar timtals och bara läst och beundrat allt kreativt som man kan åstadkomma. Din strumpa såg fin ut, förresten.
Jag har inte hunnit med det mest nödvändiga i handarbetsväg pga. att jag har varit bunden med mina läxor så många år, men nu har jag hämtat mig och har redan tagit ut 2 mönster och var i stan och köpt både garn och annat tillbehör och nu sätter jag i gång. Det enda som jag har försökt hålla vid liv har varit knypplingen och mina porslinsdockor, men att ha något annat och smått att ha med sig på resan, är detta ypperligt. Jag kan inte läsa när man sitter i bilen, men detta skulle vara kanon.
Virkning är det länge sedan jag gjorde och min stickmaskín bara "dräller".
På grund av att jag fick atros i fingrarna, har jag inte kunnat varken sticka el. virka, men jag har blivit av det värsta i atrosen och mina fingrar börjar funka igen och desto mer rör det sig i huvudet.
Äntligen kan jag göra dessa söta saker .....men börjar med virkning med en erkologisk krok och hoppas..... ...

Denna tråd gjorde mig så himla glad, så jag kan knappt fatta det själv!!!!! ....fuchian....