Maggan H,
Det är ju därför vi deltar i det du har berättat. Många har/haft hundar så man känner det ändå in i hjärtsötterna hur det sliter. Du tog ett svårt, men rätt beslut så den har det gott där den är och du har alla minnerna kvar och alla hyss kommer man ihåg och kan sedan le åt bysen.
Min förra hund var sjuk 8 månader och försämrades sakterliga tills jag såg att nu vill hon inte vara med längre. Det blev som en vändpunkt och efteråt trodde jag att jag fick ett hjärtinfarkt för jag fick så himla ont i hjärtat, men det var sorgen och smärtan hade jag 4 månader innan den släppte, Svärfar dog strax efter att hunden hade gått bort, men jag grät nog mer efter min hund på hans begravning, men sedan kom det också för min svärfar var en rolig och varmhjärtad person.
När jag nu åter läste igenom denna tråd, så känns gråten i halsen, det som du går igenom och det som väntar oss rätt snart. Att kunna förstå den andres sorg och saknad, måste man ha varit där själv. Men det ljusnar och de goda minnerna poppar upp vartefter, ska du se. .... .... fuchian ......
|