Maggan H,
Tycker du att det känns svårt att höra det du hör? Kan du vända dig till en positiv sak, hunden vill endast trösta dig, men hun har det bra och befinner sig på ett plan av utan smärta och annat.
Du, som matte, känner och hör detta som en tröst nu i början, sedan avtar det, men hon kommer att finnas i ditt hjärta med all den kärlek och skoj hun upplevde under sitt liv.
Detta är inga spökhistorier jag kommer med, utan en helt normal reaktion och att hunden hörs, det hör till. Har hört av många samma sak, mer eller mindre, beroende hur nära de hade sitt älskade djur, och dessa människor har varit helt normala, utan ens dragning åt det hållet vi inget vet.
Våran lilla yorky har inte visat sig ännu att hon vill lämna oss. Hon har mått relativt bra men det kan inte komma ifrån att det sjunger på sista versen. Vi skulle åkt neråt i slutet av augusti, men lånade ut huset till en annan som behövde det bättre just då och ville inte vara borta från vår hund när vi nu reser n. vecka, så man får leva mer för den lilla hundens behov i första hand, vi hinner fara senare och det kanske behövs när hon är borta.
Jag ville ge dig tröst med mitt speciella sätt, men huuuga som det svider i hjärttrötterna!

. fuchian.