CITAT (Rihane @ 29-09-2010, 21:58)

Har aldrig ringt till odla och vet inte hur det fungerar.
Hittade följande länk
http://www.odla.nu/info.shtmlSåg ett inlägg där någon hade "ringt till odla" och i samma mening nämnde det som skrivits för några veckor sedan bland medlemmarna så att man fick för sig att admin hade sagt det...
Admin gör nog som dom vill med tanke på annonsörer och vi medlemmar som ska hållas glada så att vi beställer deras produkter. Sedan finns det vissa lagar.
Moderering brukar vara svåra att förstå oavsett forum. Jag brukar inte förstå den på odla. Att moderera bort ett inlägg som i övrigt är citerad i en tråd förstår jag inte alls...
I den länken finns inga telefonnr.
Om inte någon admin kikar in här och ser vad som skrivs och kanske vinklas till dess (admins) nackdel binder det bara ris åt deras egen rygg....vilket är tråkigt!
Att låta kreti och pleti påkalla att de har direktlinje in (om så inte är fallet) och på det sättet visa att det är skillnad på medlem och medlem visar en stor svaghet hos dem vilket kan ligga till stor last för hela forumet så småningom!
Ber om ursäkt om jag låter hård...det är alls inte riktat till dig, är bara upprörd.
Jag är glad att du svarade!!