CITAT (herkules @ 30-09-2010, 00:08)

håller fullständigt med, det är INTE legitimt att jaga EN människa såsom det görs här på forumet.
absolut att admin ska reagera.
Herkules, och AQVA
PS. -- har inte deltagit i politiken pga min okunnighet o ointresse, de som varit oense där ska inte belastas på mig för sånt undviker jag.
Jag håller med dig med sakfrågan, man ska inte jaga EN människa! Det som "jagarna" inte tänker på att de kan orsaka genom sitt agerande en STOR SKADA för den som blir jagad, kan flippa ut, eller till slut bli så arg att h"n orsakar omedveten skada på andra håll. Men här påpekas endast ut den som blev jagad och gjorde ett övertramp. (vilket jag har erkännt och bett om ursäkt, som sig bör till god ton)
Har haft kontakt med medlemmar som har råkat illa ut pga. "jaktlaget" för de har inte fattat att ha udda (?) diskussioner och sedan har det kolapsat och undrar hur är det??? Har fått fler sådana PM, där de uteblir, men tackar mig om jag inte har hunnit varna, att ta det lite lugnare osv.
Detta sätt utgör ett hot till hela forumet, och man kan inte älska alla, men i vanliga vardagen hemma soterar man ju bort dem eller lägger lite avstånd.
I forumet kan man trycka på ignonera-knappen (vilket jag har använt mig av periodvis) så att det ska bli mer lugnt.
Kan inte dessa personer som retar sig på allt göra det själv, men de gör inte det för de GILLAR sådana kattfajter. Har förstått att så har det varit, så jag är inte unik på något sätt, men jag tar inte emot skiten.
Nu har jag rättat till det, bett om ursäkt och erkänt, vad mera begärs??
Tona ner mig till en viss nivå är jag villig att göra, men kommer inte ifrån att det är många som sårat mig och jag låtit det passera, pga. Ok, h"n har en dålig dag ex. ex. men det kan man inte när h"n och de har dålig dag sen jag började här, och att vissa medlemmar har berättat att så har det varit också innan periodvis.
Jag har ingen guldfil till Adm, även att jag har sänt PM, och sen att jag ringde dit igår, hade jag egna intressen att fråga om, vilket jag inte behöver redovisa.
OK; flunsan härjar, men ville ge min förklaring och jag ber endast att AQVA tänk vad jag nu har skrivit, det blir ingen repetion av detta inlägg pga. att detta räcker, har du frågor så fråga på, befinner mig inne även idag för att kunna resa sedan. ..fuchian...
Redigerat av fuchian: 30-09-2010, 09:39